Og hvad er det godt for? set at det findes på byggmax, men finder dårligt med info om ting som holdbarhed, hårdhed sammenlignet med cementbaserede produkter eller hydraulisk kalk, og først og fremmest nogle som helst eksempler fra nogen der har brugt det. Hvordan skal man se det, er det en mørtel, en lim, et støbemateriale? alle tre? virker primært til at bestå af kvartssand, dolomit og magnesiumoxid
https://www.byggmax.se/snabbsten-5kg-p01080

Noget lignende husfix?

ja måske som husfix til udendørs brug? men det ser ud til ikke at være nogen cement i det overhovedet.
har en del betonarbejde i haven med tvivlsom kvalitet/finish så overvejer om hurtigtsten ville have været et godt supplement der skiden er begyndt at krakelere og falde ned...

major_tom major_tom sagde:
Og hvad er det godt for? har set at det findes på byggmax, men finder dårligt med info om ting som holdbarhed, hårdhed sammenlignet med cementbaserede produkter eller hydraulisk kalk, og frem for alt nogle som helst eksempler fra nogen der har brugt det. Hvordan skal man se det, er det en mørtel, en lim, et støbemateriale? alle tre? ser ud til primært at bestå af kvartsand, dolomit og magnesiumoxid
[link]
Har testet produktet snabbsten og sådan fungerede det for mig.
Tænkte først hvilken top produkt. Tænkte reparere revner i betongulv på verandaen.
Hvis man blander i henhold til instruktionen så fungerer det hvis man fx har en revne hvor der ikke er tilskydende fugt. Hvis der er tilskydende fugt så vil den såkaldte snabbstenen opløses lige så hurtigt som den hærder.

Hej, jeg har en ødelagt trappe uden for dasdøren. Er der nogen, der har erfaring med hurtigsten som reparation på frostsprængt og forvitret betontrappe?

• Billedet viser en forvitret betontrappe med mos ved en rødmalet bygning, tæt på en grøn dør og en bil i baggrunden.
Brug ikke hurtigsten, jeg har prøvet det, og det var helt værdiløst. Hurtigstenen kan ikke klare tilskydende fugt, da slipper den. Brug almindelig beton, armer med galvaniseret hønsetråd eller noget lignende. Brug formplyfa/plywood hvis du skal støbe et helt trappetrin om.

C
Reparationsbetong måske kan være noget?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.