Jeg undrer mig over, hvad forskellen er på Swedoor vs Kilsgaard, (yderdøre samt indendørs døre). De ser nøjagtigt ens ud og fremstilles i samme fabrik nede i Åstorp i Skåne?????

Tjek disse links:

www.kilsgaard.se

www.swedoor.se

Temmelig mærkeligt synes jeg, de ser ud til at tage forskellige priser for det samme produkt. Skriv gerne og fortæl om dette, hvis nogen ved, hvordan det forholder sig med disse 2 aktører.

PS. vil blot tilføje, at OBI i Polen sælger Kilsgaard til mere end halv pris sammenlignet med herhjemme

MVH
Skopis
 
Skopis! Kan man finde hele deres sortiment hos OBI?
mvh/stenhus05
 
Jeg kan nævne, at vi så døre mærket med SWEDOOR i flere byggemarkeder i Polen. :)
 
Hej Igen!!

Vi købte de der døre med et lille rundt vindue i midten samt med frostet glas, de kostede 780 zloty med karm

MVH
Skopis
 
Jeg tror jeg ved hvilke du mener - flotte døre forresten :). Undskyld Skopis at jeg trækker væk fra din tråd, men har du styr på, hvad de samme døre ville have kostet hjemme? Det ville være interessant med en konkret prisjämförelse.
mvh/stenhus05
 
Hej Igen!!
De koster ca 2490kr med karm, derefter har du et tillæg
på 480 kroner for en anden farve samt yderligere 480 kroner for karm i en anden farve... så kommer der yderligere 500 kroner for frostet glas til den dør, der er tænkt til badeværelset. Nu var den model, jeg købte, helhvid
med rundt vindue samt frostet glas

MVH
Skopis
 
Tak, tak!!! Er allerede på vej til Polen ;). Sjovt, vi har tænkt præcis det samme til badeværelset. Er man unik eller?
 
Dørene er jo for pokker fremstillet nede i Skåne, nu købte jeg indvendige døre, så det er jo ikke lige så vigtigt som hoveddøre. Men jeg har allerede pakket en dør ud og kigget, ser og føles præcis ligesådan, som om den var købt i hvilken som helst svensk byggematerialehandel, og det er svenske mål på både karm og dør. Polakken i butikken syntes, det var mærkeligt, at jeg var rejst hele vejen til Polen for at købe en svensk dør....
Jeg grinede bare og sagde: Jeg valgte at købe hos jer bare for at få en god undskyldning for at komme hjemmefra nogle dage... Næste gang følger kæresten og den lille med... ;D

MVH
Skopis
 
Hvis man tvivler på kvaliteten, må man vel simpelthen ringe Swedoor og spørge. Sværere end det kan det vel ikke være. :)
mvh/stenhus05
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.