Jeg har problemer med fugt i garagen. Visse gipsplader er helt dårlige og skal udskiftes. Men selvfølgelig bliver der kigget på grundproblemet, hvordan fugten kommer ind. Jeg gætter på, at det er fordi der samler sig vand der bare ligger der.
Så mit spørgsmål er, hvad er det der ligger der i dag?
Er det noget man fixer i samlingerne eller er det tid til at udskifte det hele?
 
  • Fladt tag med store vandpytter, der tyder på dårlig dræning og potentielle fugtproblemer i bygningen.
  • Fladt tag med synlige vandpytter og tegn på dårligt dræn på grund af ujævnheder. Omkringliggende boliger i baggrunden under overskyet himmel.
  • Betonoverflade med fuger og spor af fugt eller skimmel.
Skulle have lagt nyt tag med mere hældning, behøves kun lidt mere så vandet løber af. At bare tætne samlinger der holder nok en kvarter eller sådan.
 
  • Synes
Joak og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.