Jeg har problemer med fugt i garagen. Visse gipsplader er helt dårlige og skal udskiftes. Men selvfølgelig bliver der kigget på grundproblemet, hvordan fugten kommer ind. Jeg gætter på, at det er fordi der samler sig vand der bare ligger der.
Så mit spørgsmål er, hvad er det der ligger der i dag?
Er det noget man fixer i samlingerne eller er det tid til at udskifte det hele?