Kan det være nogen type af perstorpsplade, eller har de altid det specielle mønster med streger. Vi havde et køkkenbord i perstorp da jeg var lille.
Ellers ville jeg gætte på en eller anden form for fugtbestandig board.
Kan det være nogen type perstorpsplade, eller har de altid det specielle mønster med streger. Vi havde et køkkenbord i perstorp, da jeg var lille.
Ellers ville jeg gætte på en form for fugttæt board.
Nogen som ved, hvad perstorpspladen er lavet af, eternit?
Perstorpsplader består af et tyndt lag højtrykslaminat af papir, phenolharpiks og melamin på spånplade. Kan være højtrykslaminat i dine plader, findes i varierende tykkelse og er stenhårdt
Det ser ud som ark af laminat. Havde det i min toilet også. Brug handsker når du tager det ned ellers får du hurtigt skæresår
Mit hus er fra -62 så det måske var noget de grejede med på den tid. Hvor gammelt er huset/badeværelset?
Det ser ud som ark af laminat. Havde det i min toilet også. Brug handsker når du tager det ned ellers får du hurtigt skæresår
Mit hus er fra -62 så det måske var noget de grejede med på den tid. Hvor gammelt er huset/badeværelset?
Så er det nok det samme som jeg havde, det går ikke i stykker på samme måde som masonit, men sprækker i revner, når man trækker, og er meget stivere end masonit.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.