Mike_the_pip3 Mike_the_pip3 sagde:
Jeg købte 80*120 tømmer til mine bjælker og støtteben fra det lokale savværk (de laver meget sokler, panel mv) Billigt var det!
Tror jeg betalte typ 500kr for materialer til 7 tagspær (hanebjælke og støtteben)
Dejligt med groft savet tømmer(y)
Har nogen et godt tip på savværk i Skåne (bor Lund) så modtages disse taknemmeligt.

Tjek med det, der ligger i Holmeja. Ved ikke så meget om det, men en nabo på gaden, hvor jeg voksede op, arbejdede der, så jeg kom til at tænke på det, ligger jo rimeligt til fra Lund. Af hjemmesiden at dømme ser det jo ud som om, de kunne hjælpe dig.

http://www.yourvismawebsite.com/holmeja-byggshop-1

M Metroid sagde:
Har någon ett godt tip til savværker i Skåne (bor Lund) så modtages disse gerne.
Ingen anelse men jeg prøvede det fantastiske værktøj google, og den fandt lidt.
Findes åbenbart noget i Holmeja?
23.1km 23 min fra lund :D

Google-søgning efter savværk i Skåne viser kort med placeringer og detaljer om Holmeja Sågverk & Trävaruhandel AB, inklusive anmeldelser.

Anmeldelse fra google:

Anmeldelser fra Google
photo.jpg
Leif Lindqvist
1 anmeldelse
for 3 måneder siden
Efter at have søgt en leverandør af ædeltræ i lang tid i mit nærområde, snublede jeg over Holmeja Savværk & Trævaruhandel ved en tilfældighed. Hvilket lykketræf! En kundeservice som du kun kan drømme om hos de "store" leverandørerne ...Mere
photo.jpg
Karl S
1 anmeldelse
for 8 måneder siden
Hjælpsomme og godt udvalg. Savede det jeg havde brug for når jeg havde særlige ønsker
photo.jpg
Kristoffer Oppstedt
1 anmeldelse
for 5 måneder siden
Meget venlig og hjælpsom personale

Så prøv med dem ;)

Held og lykke

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.