Byggspecifikation med detaljer om material, størrelser og isolering for et hus med oisoleret væggliv og forskellige typer byggematerialer.

Sidder og kigger igennem leveringsdeklarationen for det hus, vi har tænkt os at bygge. Vi bad om en uindrettet, men færdigisoleret overetage, men hvis jeg forstår dette korrekt, er det slet ikke færdigisoleret? Ifølge sælgeren skulle vi ikke behøve at gøre mere end at sætte tag, gips, lægge gulv osv.

Hvad betyder egentlig dette?

Huset er et 1,5-plan med forhøjet vægliv, som I forstår.

harry73
Dette tag er ikke isoleret. Der er løsuld i mellemlaget.

harry73 sagde:
Det her tag er ikke isoleret. Der er løsuld i mellemlaget
Da jeg spurgte om det, fik jeg at vide, at det er isoleret både i taget og at der er en trinlydsisolering i mellemlaget.

Men det er måske bare snyd det hele?

Plan med specifikationer for isolering og materialer til mellem- og vindbjælkelag, inklusive oplysninger om løsuld, dampbarriere og bjælkestørrelser.

Byggebeskrivelse for isolering af gavlvæg og gavlspets. Detaljer om materialer som vindskivebeslag, isolering og gipsplader.

Så også at gavlspidsen er uisoleret. Er det ikke væggene på kortsiderne på husets overetage??

harry73
Stemmer, og den er også uisoleret

harry73 sagde:
Det stemmer, og den er også uisoleret
Men hvorfor sagde sælgeren så, at det var isoleret :confused:

Og det næste spørgsmål, hvad koster det at isolere selv?

harry73
catherineb sagde:
Men hvorfor sagde sælgeren så, at det var isoleret :confused:
Dårlig kommunikation mellem sælger og husfirma. Nu må du tjekke, om den pris, du fik, gælder for isoleret eller uisoleret, og så få pris + leveringsdeklaration for den udførelse, du ønsker (isoleret antager jeg)

harry73 sagde:
Dårlig kommunikation mellem sælger og husfirma. Nu skal du tjekke, om prisen du fik gælder for isoleret eller uisoleret og derefter få pris + leveringsdeklaration for den udførelse, du vil have (isoleret antager jeg)
Tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.