Er der nogen, der har erfaring med hulskæringsmetoder?
Har en kældervæg i ren beton (385 mm tyk :wow
hvor jeg har brug for at skære flere huller til vinduesmontering. Arbejdet kræver nok et professionelt hulskæringsfirma, men hvilken metode er bedst? Det bedste ville være, hvis det både er en støv- og lydløs metode, men jeg værdsætter nok mest en metode, der stort set er lydløs for ikke at forstyrre ældre beboere i huset. Hvilke metoder er praktisk mulige? Vandstråleskæring, laser, kædeskæring?????
Har en kældervæg i ren beton (385 mm tyk :wow
Formentlig vil de ønske at bruge en diamantklinge til at save hullerne i væggen, vådt, larmer, vibrerer og støver en del. Lydløst og støvfrit bliver det næppe uanset metode, informer naboerne og fortæl dem, hvad I laver, og hvor længe I vil være i gang, så går det nok godt.
Tak for svaret Perk, Det var netop diamantskive- metoden som jeg ville undgå.
Visst, det er det mest almindelige og det fungerer men har selv de negative oplevelser som du nævnte fra tidligere hulboringsprojekter.
Spørgsmålet er; Findes der kun diamantskive- metoden tilgængelig på markedet?
Visst, det er det mest almindelige og det fungerer men har selv de negative oplevelser som du nævnte fra tidligere hulboringsprojekter.
Spørgsmålet er; Findes der kun diamantskive- metoden tilgængelig på markedet?
Googlede lidt og fandt denne metode-
Nu findes dette firma tilsyneladende ikke i det sydlige Sverige men er der nogen, der har en opfattelse af, om metoden i sig selv kan anvendes med succes i en kælder (uden at fylde kælderen med vand :wow
.
Noget særligt man skal tænke på, hvis man finder et tilsvarende firma/metode i min region?
http://www.delete.se/tjanster/haltagning-och-betongsagning/
Nu findes dette firma tilsyneladende ikke i det sydlige Sverige men er der nogen, der har en opfattelse af, om metoden i sig selv kan anvendes med succes i en kælder (uden at fylde kælderen med vand :wow
Noget særligt man skal tænke på, hvis man finder et tilsvarende firma/metode i min region?
http://www.delete.se/tjanster/haltagning-och-betongsagning/
Klik her for at svare