Hejsa!
Jeg har en stentrappe bygget på 'lecablock'.
Jeg vil gerne installere et 50mm rør gennem trappen (lecablockene).
Jeg overvejer at bruge en hulsave... men trappen er omkring 1,5m, og er det muligt at bore så dybt med en hulsave?
Taknemmelig for tips :-)

Jeg havde enten lejet en kerneboremaskine med forlænger eller et almindeligt betonbor og slagboremaskine, da det er så lille dimension, og boret uden slag.

• Synes
Izze
  • Laddar…
N NoOne2k sagde:
Jeg ville enten have lejet en kernebor med forlænger eller en almindelig betonbor og slagboremaskine da det er så lille dimension og boret uden slag.
Fint og det er noget sådan jeg har tænkt! Men hvordan bliver det med dybden på kerneboren eftersom hullet bliver ret dybt? Borer man lidt ad gangen så dybt som kerneboren er, 'tømmer borren', borer igen og fortsætter indtil man er igennem?
Er mest vant til at kerneboren er dybere end væggen man forsøger at bore igennem :-)

Leca är så pass bräckligt a
I Izze sagde:
Fint och det är nått sånt jag tänkt! Men hur blir det med djupet på kärnborren eftersom hålet blir rätt djupt? Borrar man bit för bit så djupt som kärnborren är, 'tömmer borren', borrar igen och fortsätter tills man är igenom?
Är mest van att kärnborren är djupare än väggen man försöker borra igenom :)
Leca är så pass bräckligt att det inte lär vara några större problem att knäcka kärnan, plocka ur den och borra vidare.

• Synes
Izze
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.