1,589 læst ·
3 svar
2k læst
3 svar
Hul i pudset loft ved siden af radiatorrør
Har taget maler ind for at pudse og sætte microlit op i et tidligere sænket loft. Rundt om radiatorrørene, der går mellem etagerne, er der nu et stort hul. Hvordan tætnes dette bedst? Maleren mener, at det bliver svært at fylde bagsiden mellem rør og væg og mener, at der kan dannes kondens. Jeg mener, at der ikke er nogen risiko, da rørene indeholder varmt vand. Hvordan tætnes dette bedst og pænest? Jeg vil jo ikke have et grimt hul rundt om, som desuden gør det mere lydhørt til naboen.

N Niklas777 sagde:Har taget en maler ind for at pudse og sætte microlit op i et tidligere nedhængt loft. Rundt om radiatorrørene, der går mellem etagerne, er der nu et stort hul. Hvordan tætner man bedst dette? Maleren påstår, at det bliver svært at udfylde bagsiden mellem rør og væg og siger, at der kan dannes kondens. Jeg siger, at der ikke er nogen risiko, da rørene indeholder varmt vand. Hvordan tætner man dette bedst og pænest? Jeg vil jo ikke have et grimt hul rundt om, som desuden gør det mere lydhørt til naboen.
Klik her for at svare