Hej, jeg skal sætte en tørresnor op i kælderen i vaskerummet. Fra en indervæg til en ydervæg. Indervæggen er hård og fin, og der kunne vi skrue en bræt op, som vi skruer kroge i. Men ydervæggens inderside er hul, når man banker på den. De første 4 cm er ingenting, tror jeg, så bliver det hårdt. Vi forsøgte med Slagspik 120, men det fæstnede ikke.
Nogen der har et tip? Alle ydervægge lyder hule. En ven tror, at det er isoleret. Huset er fra -52.
Fredrik
Nogen der har et tip? Alle ydervægge lyder hule. En ven tror, at det er isoleret. Huset er fra -52.
Fredrik
Har samme problem. Hus bygget i -52 med "hule kælderydervægge".
I mit tilfælde er det en dårlig puds (ca 1-2cm) udenpå betonhulsten.
I et par tilfælde har jeg boret med 8mm bor, trykket PL-lim i samt en 10mm plug. Det holder til let belastning.
Ved tungere ting har jeg måttet hakke pudsen væk og erstatte den med ny, for derefter at gøre det "på sædvanlig vis".
Jeg vil med nysgerrighed følge tråden for at få andre tips..........
I mit tilfælde er det en dårlig puds (ca 1-2cm) udenpå betonhulsten.
I et par tilfælde har jeg boret med 8mm bor, trykket PL-lim i samt en 10mm plug. Det holder til let belastning.
Ved tungere ting har jeg måttet hakke pudsen væk og erstatte den med ny, for derefter at gøre det "på sædvanlig vis".
Jeg vil med nysgerrighed følge tråden for at få andre tips..........
Klik her for at svare