Jeg har fjernet et espalier ved trappen og tænkte på at sætte et rækværk i stedet.
Er det 1100 eller 900, eller hvad bør højden på rækværket være?

Jeg har skåret det til 1100, men synes ikke, at det ser godt ud.
 
  • Trappe med fjernet spaljé, træbjælker og værktøj placeret ovenpå, klar til installation af nyt rækværk. Rød markering fremhæver området.
P
Indvendigt er det 900mm over færdigt gulv..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.