Z ZeroClue #1 Medlem · 1 indlæg 15 feb 2024 klokken 23:16 ZeroClue Medlem 1 indlæg 15 feb 2024 klokken 23:16 #1 Jeg har fjernet et espalier ved trappen og tænkte på at sætte et rækværk i stedet. Er det 1100 eller 900, eller hvad bør højden på rækværket være? Jeg har skåret det til 1100, men synes ikke, at det ser godt ud. #højde #rækværk #trappe #trappe #trapponer
Jeg har fjernet et espalier ved trappen og tænkte på at sætte et rækværk i stedet. Er det 1100 eller 900, eller hvad bør højden på rækværket være? Jeg har skåret det til 1100, men synes ikke, at det ser godt ud.
P Plupp 405730 #2 Anonymous 15 feb 2024 klokken 23:36 Plupp 405730 Anonymous 15 feb 2024 klokken 23:36 #2 Indvendigt er det 900mm over færdigt gulv..