Hej!
Jeg er i gang med at ordne vores nye entré. Jeg har ikke tommelfingeren midt i hånden, men jeg er heller ikke håndværker.
Jeg har lige ordnet loftet. Det gamle lå under bjælkerne, så jeg ville have højere lofthøjde. Bjælkerne skal slibes og lakeres mørke.
Nu kommer vi til vægge og indretning. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gøre og gribe det an? Har søgt på nettet men ikke fundet noget godt.
Jeg vil opsætte perlespont som brystpanel og derefter en brystliste og så tapet. Jeg vil have indbyggede garderobeskabe, hvor jeg har tegnet så fint med rødt. Jeg havde tænkt mig at købe IKEA garderobedøre (faktisk deres køkkenlåger) og så selv skrue hængsler på. Er det meget svært at få det godt? Vores håndværkere, der hjalp os med loftet, sagde, at jeg burde købe hele garderober og beklæde dem. Og kan man lykkes med at lave dem med perlespont og så save dem ud, så de er helt indfældede. Er det et dødsdømt projekt?
Hvad skal jeg bruge af reglar til at fastgøre og bygge formen? 45×45?
Til sidst. Hvad og hvor skal jeg starte? Med perlesponten? Har ikke fundet ud af, hvordan man gør ved hverken ydre eller indre hjørner.
Den uden tegning er fotograferet lige ind i entréen.
Tak for hjælpen med tusind spørgsmål.
/Torsten