Bliver så træt af mig selv. Savede masonit op, som ligger under klikgulv i køkkenet, uden at tænke mig om, med multitool med Biltemas klinge til træ og plast. I gulvet ligger både el og radiatorrør trukket. Det blev et snit i radiatorrøret. Det er plastbelagt. Røret er rustfrit stål (tror jeg, ikke kobber i hvert fald). Kan ikke se, at det lækker overhovedet. Puste ud og tænke "heldigt ikke noget at udbedre" eller udskifte den beskadigede del? Hvad gør jeg? Suk.

Vedhæfter billede af snittet samt et billede af, hvordan røret ser ud, når det er frilagt.

• Billede af frilagt rør under gulv med synligt snit i betonen. Rør omgivet af jordrester og fibermateriale.
  • Frilagte rør og isolering mod en væg, med synlig træ- og gulvflade.
Rickard.
Ser helt klart ud som kobber,
Pil forsigtigt plasten væk ved skaden og tjek om kobberet nedenunder er skadet, er røret helt og du bare har savet i hylstret så er der vel ingen større skade sket.

• Synes
jhall
  • Laddar…
B Bennca sagde:
Det er plastbeklædt. Røret er rustfrit stål (tror jeg, ikke kobber i hvert fald).
Ser ud som helt almindelige prisolrør. Dvs kobber med plast udenpå.

Rickard. Rickard. sagde:
Ser helt klart ud som kobber,
Pille forsigtigt plasten væk ved skaden og tjek om kobberet under er skadet, er røret helt og du bare har savet i hylstret så er der vel ingen større skade sket.
Tak for svar!

På billedet ser røret ud som kobber ser jeg nu. I virkeligheden er røret dog stålfarvet. Skal pille lidt af plasten væk.

Ingen lækage. Heldigt! Tak for jeres svar!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.