Kan nogen hjælpe mig med at forklare disse spørgsmål, så jeg forstår. Jeg er i gang med en skoleopgave, og jeg er gået i stå med disse tre spørgsmål. Kan nogen, der har forstand på beton, hjælpe mig?

• Skærmbillede af dokument med spørgsmål om beton og betonegenskaber, inklusive stenstørrelse, cementtype og eksponeringsklasser. Tabellen viser specifikationer.
  • Billede af tekst fra et skoledokument med spørgsmål om betonhærdeprocesser og støbning af en betonvæg med specifikke betingelser og klasser.
Hej!
Jeg kender svarene, men vil ikke skrive det hele ud... Du må ordne lidt selv... Mistænker, at dette er et kursus i anlæg / beton klass 1.. Håber du ikke snyder på en hjemmeopgave ;)

Her kommer nogle ledetråde..
i, et mål i millimeter...
ii, Står skrevet ud, under cement, lad google hjælpe dig...
iii, kigge Sx...
iv, Det står skrevet ud to gange...
v, https://www.svenskbetong.se/bygga-m...t/hallbart-byggande/exponeringsklasser-betong

3, står garanteret et eksempel i bogen, kig på en passende kurve.
4, spørg en ven og kig i bogen, der er nok lignende eksempler.

Senest redigeret:
Hej, det er i beton og armeringsteknik, og vi kan få hjælp fra forskellige steder :)

Tak, hvad mener du med Sx? og du er velkommen til at forklare, hvis du ved noget mere, jeg vil gerne lære ordentligt.

Spørgsmål 4 der bør du lede efter et diagram i 2 dele.
Led efter formtryck, formbyggnad.

Hej, jeg har beton og armeringsteknik, bogen hedder sådan. Ikke mere du kan hjælpe med? :)

Hej Kunne du hjælpe mig? sidder med samme opgave

Har du fået hjælp til at løse disse opgaver til kurset?

Hej, jeg løste det ved at se på forelæsningerne og bogen, gik fint!

E exsoe sagde:
Hej, jeg løste det ved at se på forelæsninger og bogen, gik fint!
Åh nej, almindeligt skolearbejde! Findes der ingen smutveje......:cool:

• Haha
Testarn
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.