Ja, I læste rigtigt...
Min sambo lykkedes med at lægge en ble med nr.2 på vores bænkeplade af eg, da hun skiftede vores baby. Hun glemte bleen, og bæ løb ud og er nu tørret på egetræspladen.
Hvordan får jeg det væk? To sandpapirer?
Pladen var alligevel ret ru, så jeg har alligevel tænkt mig at slibe den, så den bliver glat, men er sandpapir bedst da og derefter olie?
Tak!
(Beklager hvis posten er i den forkerte forumsektion)
Min sambo lykkedes med at lægge en ble med nr.2 på vores bænkeplade af eg, da hun skiftede vores baby. Hun glemte bleen, og bæ løb ud og er nu tørret på egetræspladen.
Hvordan får jeg det væk? To sandpapirer?
Pladen var alligevel ret ru, så jeg har alligevel tænkt mig at slibe den, så den bliver glat, men er sandpapir bedst da og derefter olie?
Tak!
(Beklager hvis posten er i den forkerte forumsektion)
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Du måske skal begynde med at skrubbe rent med en kraftig skurebørste og vand og rengøringsmiddel. Ellers måske du bare spreder skidtet ud over hele overfladen.
Velkommen til Bygga Hus-forumet og til livet som småbørnsforælder
Om nogle år er ungen forhåbentlig renlig.
Velkommen til Bygga Hus-forumet og til livet som småbørnsforælder
Om nogle år er ungen forhåbentlig renlig.
Skift bordplade... 
Jeg ville prøve at blege pletten med Klorin og derefter slibe hele pladen igen. Klorin er måske normalt for stærkt til en træplade, men i dette tilfælde føles det berettiget.
Velkommen til forummet i øvrigt.
Velkommen til forummet i øvrigt.
En klassisk måde at fjerne pletter på er ellers at lige opløser lige. Men jeg ved ikke, om det er noget, du er villig til at prøve?
Sandpapir er ellers godt at slibe med, skal du lave hele overfladen, er det selvfølgelig lettere at bruge en slibemaskine, som kan lejes, hvis du ikke vil købe...
Har du brug for flere slibetips, er der fx her
Sandpapir er ellers godt at slibe med, skal du lave hele overfladen, er det selvfølgelig lettere at bruge en slibemaskine, som kan lejes, hvis du ikke vil købe...
Har du brug for flere slibetips, er der fx her
Altvidende
· Stockholm
· 1 831 indlæg
Bre ikke nogen mackor der!
Klik her for at svare