GoC GoC sagde:
Det nemmeste er vel at fjerne tærsklen, erstatte eventuelt dårligt træ i karmen og derefter lægge en ny tærskel i aluminium.
søgte lidt på aluminiumstærskel, fandt ikke rigtig det jeg tænkte jeg skulle finde. Har de noget specielt navn?

• Synes
Jocke Best
  • Laddar…
Følte lidt på det med en kniv og det var meget blødt, heller ikke noget tjærepapir under…🙄
Vil helst ikke udskifte døren, skal forsøge at lægge en anden tærskel i aluminium. Spørgsmålet er om man skal fjerne lidt af karmen i underkanten så den ikke står på betonen…

• Forrådnet træ ved dørtærsklen uden tjærepap under, med skader og rådne stykker, tæt på betonoverflade.
C
Tagpap havde ikke hjulpet, når træet ligger i en lomme sådan. Det der var dødsdømt allerede fra begyndelsen.

jeg står i valget og kvalet om jeg skal flytte ind døren (har aldrig gjort noget sådant) eller sætte op et skærmtag over.
hvilket problem er størst? At der kommer vand nedenfra eller at det løber langs døren?

C
E erik8308 sagde:
hvilket problem er størst? At der kommer vand nedenunderfra eller at det løber langs døren?
Vand som løber langs døren kan (bør) du håndtere med en drypnæse på dørbladet, der leder vandet væk fra tærsklen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.