Hej alle kyndige!
Har revet et plasttæppe af, hvor underlaget dog sad tilbage limet fast. Jeg flyttede derefter to gange for at komme i niveau (skyld på uerfarenhed). Spartelmassen var desværre lidt udløbet, så det tog lidt tid, men det hærdede til sidst.
Problemet er nu, at det en uge efter har en skarp, stikkende lugt, der generer mig enormt. Har luftet meget ud, men så snart jeg lukker, lugter det igen. Så nu vil jeg vide, om det bare kan være sådan og stopper efter et stykke tid, eller om jeg har lavet en stor fejltagelse? Hvordan afhjælpes dette lettest? Jeg vil jo mindst af alt bryde det op igen. ALLE forslag værdsættes!
Har revet et plasttæppe af, hvor underlaget dog sad tilbage limet fast. Jeg flyttede derefter to gange for at komme i niveau (skyld på uerfarenhed). Spartelmassen var desværre lidt udløbet, så det tog lidt tid, men det hærdede til sidst.
Problemet er nu, at det en uge efter har en skarp, stikkende lugt, der generer mig enormt. Har luftet meget ud, men så snart jeg lukker, lugter det igen. Så nu vil jeg vide, om det bare kan være sådan og stopper efter et stykke tid, eller om jeg har lavet en stor fejltagelse? Hvordan afhjælpes dette lettest? Jeg vil jo mindst af alt bryde det op igen. ALLE forslag værdsættes!
nej, der er ingen afløb, så det er ikke tilfældet. Angående bakteriel vækst i spartelmassen er jo selvfølgelig svært at vurdere. Har betondæk, så der er heller ikke råddentræ i bærende konstruktion i min gætning om mugvækst. Derimod har jeg lagt gulvplast og nyt trægulv, og måske skulle jeg have ventet endnu længere med dette?? Dog virker det, som om folk generelt ikke gør det. Har installeret sengen der nu, men det føles jo slet ikke godt med denne lugt... hvad er oddsene for, at det bare forsvinder?
Medlem
· östergötland
· 44 indlæg
Flyttede et par rum for nylig, lugtede mærkeligt i næsten 3 uger. Helt normalt ifølge fliselæggeren, som jeg i øvrigt har kendt i 20 år... 
Hej Daniel
Hvordan gik det? Forsvandt lugten? Hvor lang tid tog det?
Jeg har det samme problem - det er 4 dage nu og jeg tør ikke fortsætte med næste skridt, indtil lugten stopper. Jeg er bange for, at lugten "lukkes inde" og ikke forsvinder da....
Hvordan gik det? Forsvandt lugten? Hvor lang tid tog det?
Jeg har det samme problem - det er 4 dage nu og jeg tør ikke fortsætte med næste skridt, indtil lugten stopper. Jeg er bange for, at lugten "lukkes inde" og ikke forsvinder da....
Renovatør
· Stockholm
· 20 191 indlæg
Hold jer væk fra normalaftørrende afretningsmasse så går det på nogle dage (Mao brug selvtørrende)
Klik her for at svare