Min konstruktør har tegnet en HEA 220 bjælke over garageåbningen. Nu undrer jeg, hvordan jeg skal montere den på min lecavæg, som er 250 mm bred. Min første tanke var at støbe en klods, som bjælken kan stå på, men måske skal man bruge en metalplade, der støbes fast?
Er der nogen, der har et forslag til en klemmedag som denne, hvor alle eksperterne har taget ferie?