Hej,
Havde planlagt at lægge bjælkelag i weekenden. Nu har det vist sig, at træet er blevet vådt under transporten fra byggefirmaet ca. 30 min kørsel i vedvarende regn uden beskyttelse.

Er det muligt at lægge det alligevel i morgen, eller skal det tørre i længere tid??? Har ingen mulighed for at tørre med blæser, kun under tag.

Svar gerne hurtigt, da det handler om at rejse eller ikke rejse.
Tak på forhånd
/Jocke
 
Jeg har meget svært ved at tro, at træet skulle nå at suge så meget vand, at det ændrer form og størrelse, at det er noget at bekymre sig om.

Jeg ville slå det op uden at tøve!
 
Tak for svarene/Jocke
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.