Hej,
Havde planlagt at lægge bjælkelag i weekenden. Nu har det vist sig, at træet er blevet vådt under transporten fra byggefirmaet ca. 30 min kørsel i vedvarende regn uden beskyttelse.
Er det muligt at lægge det alligevel i morgen, eller skal det tørre i længere tid??? Har ingen mulighed for at tørre med blæser, kun under tag.
Svar gerne hurtigt, da det handler om at rejse eller ikke rejse.
Tak på forhånd
/Jocke