Göteborgsområdet:
Jeg har ledt rundt efter en sådan her:

i et godt stykke tid. Desværre ved jeg ikke præcis, hvad det hedder? beslag?
Lige denne er ca. 1,5 cm bred. Jeg havde 4 stk. af disse i min skuffe og kan desværre ikke huske, hvor de kom fra, måske en ikea-ting eller måske fra min fars tid som køkken"opsætter"..
Jeg skal bygge et hyldesystem. Tænk Billy. Og jeg vil have noget til at fastgøre hylderne med, og sådan nogle hvide er jo gode, fordi de ikke ses så meget. Hvis I har andre alternativer, der ikke er så besværlige at bruge, så sig endelig til. Bemærk dog, at der ikke er noget mellemrum mellem hyldepladernes sider og stamme. Fortæl gerne, hvor man kan købe disse.
Ved I, hvor man kan finde disse?
Taknemmelig for svar!
Jeg har ledt rundt efter en sådan her:

i et godt stykke tid. Desværre ved jeg ikke præcis, hvad det hedder? beslag?
Lige denne er ca. 1,5 cm bred. Jeg havde 4 stk. af disse i min skuffe og kan desværre ikke huske, hvor de kom fra, måske en ikea-ting eller måske fra min fars tid som køkken"opsætter"..
Jeg skal bygge et hyldesystem. Tænk Billy. Og jeg vil have noget til at fastgøre hylderne med, og sådan nogle hvide er jo gode, fordi de ikke ses så meget. Hvis I har andre alternativer, der ikke er så besværlige at bruge, så sig endelig til. Bemærk dog, at der ikke er noget mellemrum mellem hyldepladernes sider og stamme. Fortæl gerne, hvor man kan købe disse.
Ved I, hvor man kan finde disse?
Taknemmelig for svar!
Hej!
Tag til nærmeste ikea og kig på deres beslag, de har altid en afd. med forskellige skruer og beslag mm.
/Peter
Tag til nærmeste ikea og kig på deres beslag, de har altid en afd. med forskellige skruer og beslag mm.
/Peter
Tjek www.specialbeslag.se på Backaplan (bag ved expert).
Ellers har Hornbach jo ret meget beslag.
Køb hvid spraymaling på biltema.
/CC
Ellers har Hornbach jo ret meget beslag.
Køb hvid spraymaling på biltema.
/CC
Hej!
Clas Olsson har dem her, som er næsten ligeså:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Også dem skal du male hvide selv.
/pinebar
Clas Olsson har dem her, som er næsten ligeså:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Også dem skal du male hvide selv.
/pinebar
Klik her for at svare