Hej

Jeg har købt Kirsch Elite gardinskinne og skal skrue den op i betonloftet. Til loftbeslagene fulgte der skruer med, men ikke plugs. Spurgte personalet, som anbefalede pluggen på billedet. Er det den rigtige kombination? Det føles som om skruer og plugs er lidt små, men det er måske nok? Jeg vil jo ikke bore for dybt og ramme rør osv.

? Pakke med grå plastdyvler fra mærket Stabilit, med dimensionerne Ø 4 mm og SD 4x20 mm, til brug i beton, fotografert på en bordplade. Pakke med to hvide plastikplugge og tre sølvskruer fra Kirsch til loftmontering.

M Minimalisten sagde:
Hej

Jag har köbt Kirsch Elite gardinskinne og skal skrue den op i betontaget. Til tagbeslagene fulgte der skruer med, men ikke plug. Spurgte personalet, der anbefalede pluggen på billedet. Er det den rigtige kombination? Det føles som lidt små skruer og plug, men det er måske nok? Vil jo heller ikke bore for dybt og ramme rør mm.

?[billede][billede]
Formodentlig har personalet, du talte med, viden, så det stemmer sikkert.
Men jeg plejer at bruge gule eller røde plug fra Thorsman. Borer helst med 5,5 mm bor og skruer med gipsskrue. Plejer at sidde som en klippe i de fleste tilfælde.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.