1,404 læst ·
3 svar
1k læst
3 svar
Har brug for akut hjælp til at udjævne væggen
Nu har den følgende væg fået gipsfiller på, derefter slebet med sandpapir i størrelsesorden 120-240 og 320.
Jeg blev først anbefalet at bruge rullespartel på hele væggen, så var der det andet alternativ med gipsfiller.
Jeg har forsøgt at slibe så godt jeg kunne, ifølge finger følelse og syn før malingen kom på væggen, så føltes alt jævnt og fint.
Nu når solen skinner og malingen er på, ja så ses linjer fra hvor jeg har haft gipsfiller.
Skal jeg være nødt til at skrabe malingen af og fortsætte med sandpapir også i størrelse 400? Eller er der andre måder at jævne dette ud på?
Slutmålet er en jævn hvid væg.
Jeg blev først anbefalet at bruge rullespartel på hele væggen, så var der det andet alternativ med gipsfiller.
Jeg har forsøgt at slibe så godt jeg kunne, ifølge finger følelse og syn før malingen kom på væggen, så føltes alt jævnt og fint.
Nu når solen skinner og malingen er på, ja så ses linjer fra hvor jeg har haft gipsfiller.
Skal jeg være nødt til at skrabe malingen af og fortsætte med sandpapir også i størrelse 400? Eller er der andre måder at jævne dette ud på?
Slutmålet er en jævn hvid væg.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 indlæg
Jeg kører med 80 papir, farven fylder igen "ridserne" fra 80 papir.
Mellemslibning mellem farvelag kan være passende med 180.
Protte
Mellemslibning mellem farvelag kan være passende med 180.
Protte
Klik her for at svare