Ville satse på øjer i rammen og øjer i karmen med bolt imellem, hvis luen alligevel ikke skal hænge i hængslerne.

T topmount sagde:
Jeg ville satse på øjer i rammen og øjer i karmen med bolt imellem, hvis lugen alligevel ikke skal hænge i hængslerne.
Hmmm! :thinking: Nu fatter jeg ikke rigtig? Tegning? Stikker der ikke noget op da? :oops::)

• Synes
UppGiven
  • Laddar…
Okarlsson Okarlsson sagde:
Googlade på Airport access hatch och det verkar være populært at have hængsler som består af "tænder" eller hvad man skal sige på lugen. Da har du bare en stang gennem det hele. Se her: [link]
Det der var et godt billede (y)

Busster Busster sagde:
Det der var et godt billede (y)
Bør blive billigt.

• Synes
Busster
  • Laddar…
Busster Busster sagde:
Hmmm! :thinking: Nu forstår jeg ikke helt? Tegning? Stikker intet op da? :oops::)
Typ så her Betondækning med mos og blade på jorden omkring.

T topmount sagde:
Typ så her[billede]
Meget godt billede. (y):D

Tænk bare på at have en bøsning af typen messing eller oliebronze i øret, ellers vil det skære der.

Edit: og en smørenippel, så du kan få fedt ind i leddet

Violina Violina sagde:
Tænk bare på at have en bøsning af typen messing eller oliebronce i øret, ellers skærer det der.

Edit: og en smørenippel så du kan få fedt ind i leddet
Kugleleje :thinking:

Busster Busster sagde:
Kullager :thinking:
Hvis du ikke skal åbne lågen dagligt, så er det unødvendigt dyrt og svært at konstruere, så det bliver godt.

Violina Violina sagde:
Om du ikke skal åbne lugen dagligt, så er det unødvendigt dyrt og svært at konstruere, så det bliver godt.
OK :surprised: Hvilke erfaringer har du med kuglelejer i sådanne luger? Er det monteringen, der er problemet? :thinking:

Jeg har egentlig ingen erfaring med lager i luckor som disse, men kuglelejer ruster, det gør ikke messing eller oljebrons.

Fotografen Fotografen sagde:
Jeg har egentlig ingen erfaring med lejer i luger som disse, men kuglelejer ruster, det gør ikke messing eller oliebronze.

OK :D Lugen er indendørs! Hvad er det som er dyrt da? :thinking:

Busster Busster sagde:
OK :surprised: Hvad har du for erfaringer med kuglelejer i sådanne luger? Er det monteringen, der er problemet? :thinking:
Ikke kuglelejer i sådanne luger, men kuglelejer generelt og konstruktioner lignende denne luge.

Arbejder med at fremstille savværksmaskiner, og der er mange tunge luger og lignende..

Busster Busster sagde:
OK :D Lugen er indendørs! Hvad er det der er dyrt så? :thinking:
Materialer og bearbejdning for at det skal fungere at bruge kuglelejer

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.