Efter at have ejet vores torp i 15 år er vi endelig kommet til at rydde ud i et af skunkene. Der fandtes en helt ubrugt combitherm-kamin og tre kasser kakler. Jeg tror alt er fra 1980-tallet, kaklerne lå pakket i aviser fra 1981. Jeg får ikke puslespillet til at gå op, men tror alligevel, at de kan være blevet bestilt sammen. Altså at kaklerne er tænkt at mure kaminen ind?! Er der nogen, der har set noget lignende? Hvis nogen i så fald har et billede af en ”indmuret” combi-therm, ville det være sjovt at se.

• En uanvendt combitherm-kamin fra 1980'erne i en kattvind med trævægge og en papkasse ved siden.
  • Oanvendt combitherm-kamin fra 1980'erne, åben dør med tilbehør indeni, fundet i et torps kattvind, inklusive gammelt indpakket tilbehør.
  • To brochurer ligger på grus; den ene viser en CombiTherm kamin i brug, den anden har monteringsanvisninger.
  • Kakler fra 1980-tallet er lagt ud på en træterrasse, arrangeret i et mønster, muligvis til at omslutte en combitherm-kamin.
  • Fliser fra 1980'erne ligger spredt ud på et trægulv. De er sandsynligvis beregnet til at bygge omkring en combitherm-kamin.
C
Ingen dårlige fund! 👌
Mine kattvindar er slet ikke lige så sjove.

Ja, jeg tror, du med 110% sandsynlighed kan sige, at de hænger sammen.
Dvs. det er en moderne variant af en kakkelovn.
Stod der intet om dette i monteringsvejledningen?

C cpalm sagde:
Ingen dårlige fund! 👌
Mine kattvinduer er slet ikke lige så sjove.

Ja, jeg tror du med 110% sandsynlighed kan sige, at de hører sammen.
Dvs. det er en moderne variant af kakkelovn.
Stod der intet om dette i monteringsanvisningen?
Tak for svar! Sjovt at du tror det samme som jeg håbede. Monteringsanvisningen gælder kun for kaminen desværre. Jeg må pusle videre.

Må jeg spørge, har du styr på, hvad dette kunne være værd ved salg?
Mvh Josefin

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.