Nu en masse spørgsmål om tegl og muring.

Har problemer med at teglstenen "hænger" rundt om alle vinduer og døre rundt om huset. Og nu ville jeg have brug for lidt råd om, hvordan jeg skal kunne afhjælpe dette på en god måde. Har fået lidt råd fra andre men benytter lejligheden til at spørge her også :)
Det ser ud til, at det er armeringen, der har trykket teglstenen ud.
Skal man rive al tegl over vinduerne, save armeringen af og mure en teglbjælke på? hvad koster sådan nogle? hvor køber man sådan nogle?
Eller skal man sætte fladjern/ jernbjælke?

Hvilken metode lyder bedst? Eller er der nogen, der har nogle andre forslag? ???
Linker til nogle billeder af "problemet".

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=135703717
 
Det der så ikke så sjovt ud.

Der findes naturligvis teglbjælker at købe (blandt andet hos Tegelförsäljningen i Stockholm), men at få dem i "dit" tegl er mindre sandsynligt.
Man kan jo undre sig over, hvordan det er blevet sådan hos dig... har de stillet i karmen og muret ovenpå eller?
 
Har kigget rundt i hele området og indtil videre har jeg ikke fundet et eneste hus, der er muret som mit uden stød​​fuger. Ved ikke rigtig, hvad de nederste sten hviler på, om det er karmene eller ej. Har ikke undersøgt det så nøje endnu.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.