2 skruer synes jeg er for tyndt. , sæt en liste fx 30X30 mm i skabet længst inde i overdelen og skru den oppefra og bor 3 huller 5 mm og skru ind i væggen, så er det 5 beslag der holder.
Rediger gerne forboret med en 2 mm bor, hvor skruen skal ind, så flækker den ikke bagvedliggende plade og bider godt, stram til det føles stramt, ikke for konge og fædreland.
Rediger gerne forboret med en 2 mm bor, hvor skruen skal ind, så flækker den ikke bagvedliggende plade og bider godt, stram til det føles stramt, ikke for konge og fædreland.
Skal skabet ikke have nogen ben? Hvis ikke, så tror jeg ikke, det er skruerne eller væggen der er problemet, men skabet selv. Hvis du begynder at laste ting ind, tror jeg, skabet går i stykker, hvis det ikke har støtte underneden.
Tak for hjælpen, men er det nødvendigt selvom der er metalbeslag (vedhæfter billede)J jonaserik sagde:2 skruer synes jeg er for skrøbeligt. Sæt en liste fx 30X30 mm i skabet længst inde i overdelen og skru den oppefra og bor 3 huller på 5 mm og skru ind i væggen, så er der 5 fastgørelser, der holder.
Rediger gerne forbor med et 2 mm bor der hvor skruen skal ind, så flækker ikke den bagvedliggende plade og bider godt, stram til det føles stramt, ikke for konge og fædreland.
Tænkte at undlade ben, så robotstøvsugeren nemt kan komme under. Men hvis benene holder skabet, så det ikke går i stykker, så bør jeg måske tænke om. Tak for svar.M mlkjhr sagde:
Hvis du sætter en regel 45x45 på væggen under skabet med 5 lidt kraftigere skruer i væggen (forbor med bor, der har diameter som kernen på skruen) i reglen bor som skruen tykk. Så vil skabet stå på den og tage op 95 % af lasten, og de øvre beslag holder imod nedad og for, at skabet ikke falder ud. Ovanfra.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Kan man ställa element på golvet, inte hänga på väggen?
Värme allmänt -
Var kan man köpa stora metallklämmor för att hänga en matta på väggen?
Inredning -
Laga hängande torkställ som börjat släppa från väggen.
Badrum -
Dobbelt gipsplader i væggen uden luftspalte? Skal hænge spejl med mollyplug
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Hänga gym redskap på väggen, tips?
Utbyggnad och tillbyggnad