Ting der vejer 25 kg, vil du næppe have, at der skal være en lille risiko for, at de pludselig falder ned.
Afhængigt af hvad der findes ovenover gipsen, ville jeg lave en åbning i gipsen for at kunne fastgøre flere reglar til siderne eller endnu bedre en afstandsoverligger opad, hvis der er mere holdbart materiale i loftet.
Ting som vejer 25 kg vil du næppe have, at der skal være en lille risiko for, at de pludselig falder ned. Afhængigt af hvad der er ovenfor gipsen, ville jeg lave en åbning i gipsen for at kunne fastgøre flere reglar til siderne eller endnu bedre en afstand opad, hvis der er mere holdbart materiale i loftet.
Nej, og her er jo spørgsmålet, hvor meget gips tåler. Har ingen anelse.
Har du en anelse om, hvilke regler gipset er fastgjort i, og hvordan disse på sin side er fastgjort oppe?
Jeg lyder nok pessimistisk, men jeg ville aldrig hænge 25 kg op uden at vide, hvad skruerne er sat i. Dels fordi det, du tænker på at hænge op, sandsynligvis er kostbart, men først og fremmest fordi mennesker eller kæledyr kan blive skadet, hvis projektoren falder ned.
Har hittat en regel så två av skrivarna borde jo kunne drages i den så får två bli Molly.
Jeg havde aldrig gjort så. Hvilken cc ligger reglarna på i loftet?
Kan du ikke tage op en lille luge og se, hvordan det ser ud indeni? Måske kan du få op et par kortbrædder som hviler på glespanel (om loftet er opbygget så)?