Medlem
· Västra götaland
· 180 indlæg
Vores nye trappe kommer i løbet af ugen, problemet er, at tømrerne, der var her, sagde, at vi skulle sætte perlespontet på væggene, inden trappen kommer, men nu indser vi, at det må være forkert
for der vil jo blive et mellemrum mellem trappen og væggene på nogle mm. Hvordan skjuler vi det? Ser det mærkeligt ud at have gulvliste langs trappen, skal man sætte en lille trekantsliste? Jeg vil selvfølgelig have, at det bliver pænt nu, når jeg bruger tusindvis af kroner på en ny trappe...
Hvis de vil sætte perlesponten først, har de så taget højde for, at trappens mål er tilpasset til dette?
Evt. sprækker kan man skjule med en liste 6x32 mm. Den er ret smidig og kan derfor nemt bøjes langs vangstykkene.
Evt. sprækker kan man skjule med en liste 6x32 mm. Den er ret smidig og kan derfor nemt bøjes langs vangstykkene.
Medlem
· Västra götaland
· 180 indlæg
Perlesponten satte vi selv, ved ikke hvordan tømrermestrene tænkte, men målene passer, vi har selv bestilt trappen fra en finsnedker. Trappen er helt lige, så det bliver jo ikke svært at sætte liste, det er mest designet jeg tænker på. At tage perlesponten ned er ikke en mulighed så meget arbejde som det var at få den drejede kroget 4 meters panel op.
Klik her for at svare