Tak for linket Jeppe !

Jeg plejer ikke at takke for links der leder til min hjemmeside, men når nogen starter en tråd med mit link som det eneste indhold, så føler jeg, at det er på sin plads at gøre opmærksom på dette.

Ha' en god dag Jeppe og håber du fandt nogle informationer du søgte.

M.V.H.

Fredrik på Frebo.kakel

En god og informativ tråd fortjener at blive fremhævet for os forvirrede lægfolk. :)

👍🏻

Jeg har kigget lidt rundt på denne hjemmeside, specielt på badeværelsesspørgsmålene. Meget ofte bliver der fulgt op på et spørgsmål med et korrekt svar. At svaret så giver anledning til opfølgende spørgsmål er en helt anden sag. Skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke, I er forvirrede, jeg ville ønske, at mine kunder havde haft halvdelen af jeres forhåndsviden. Men hvis det havde været tilfældet, havde jeg nok aldrig skabt bloggen.

Indledningsvis var bloggen et værktøj for mig, så jeg slap for at forklare det samme for mine kunder igen og igen. Jeg kunne nu i stedet henvise til et afsnit der med ordene... Vi ses i morgen, så taler vi videre over en kop kaffe.

Langt senere gik det op for mig, at andre læste, hvad jeg havde skrevet, samt at jeg også blev linket til min hjemmeside. Som i dette tilfælde. Pludselig var jeg nødt til at overveje, hvad jeg skrev, før jeg trykkede på udgiv knappen. Bloggen er intet poetisk mesterværk, og den er heller ikke altid grammatisk korrekt skrevet, og der forekommer sikkert en og anden fejl her og der. Men al information er skrevet af mig, og næsten alle billeder er taget af mig af objekter, jeg selv har bygget. De få billeder jeg har lånt fra nettet udgør muligvis maksimalt 10 stk.

Jeg modtager masser af mails fra hele landet, og spørgsmålene hagler ned over mig nogle dage. Mange spørgsmål handler om, hvorvidt jeg kunne tænke mig at udvikle bloggen, så fx information om, hvordan man laver hul omkring el-dåser osv., bliver tilgængelig. Pludselig befinder man sig i en situation, der slet ikke var planlagt.

Jeg vil opdatere bloggen, når de nye regler vedrørende fugtspærren fuldt ud har erstattet det gamle system. Bare det vil blive en stor opgave. Forhåbentlig kan jeg i fremtiden vise mere af den specialinformation, der efterspørges.

Jeg synes, det er rigtig sjovt, at folk læser bloggen, selvom jeg nu føler et stik af bekymring =)
Presset på mig øges, så at sige!

Ha' en god dag alle sammen

M.V.H.

Fredrik.

Meget hyggelig side du havde :)
Men det minder mere om en helt almindelig hjemmeside, ikke en blog, men forskellen er vel blevet udvisket de seneste år. Æh, nu føler jeg mig brokkeagtig, skidt med hvad du kalder den, den er meget god uanset!!!

Ja hvad skal man sige: Giv dem lillefingeren, så tager de hele hånden. :)
Men jeg kan kun være enig, Meget godt arbejde!
Fin layout, gode billeder og forståelig tekst.
Selvfølgelig er den ikke komplet, men det gør den vel heller ikke krav på.
Krydser fingre for, at den fortsætter med at udvikle sig, og at du ikke mister interessen for det.

/Andreas

"Dr.SiC !"

Du har helt ret, det er en almindelig Hjemmeside, og i denne findes der en blog, som jeg har slagtet og lavet om til en guidet tur. Alle ekstra finesser er fjernet, og der er kun 9 kategori knapper tilbage. Så selvfølgelig har du ret... Det er en hjemmeside, men hvis man kalder den for blog, som jeg gør nogle gange, så føler man sig lidt ekstra mærkværdig i 10 sekunder. At blogge er som sagt på mode nu.

"parkway"

Hvis jeg bliver træt af alting, så må jeg sende min A-kasse ansøgning =)
Så websiden vil helt sikkert være der, så længe jeg driver forretning, men som jeg har sagt tidligere, forventede jeg aldrig, at interessen ville være så stor udenfor mit eget lille skal til virksomheds område. Især kunne jeg slet ikke forestille mig, at folk i Luleå ville være interesserede i at få fat i fliser til deres egne badeværelser, som de havde set på billede i mit galleri.

Det enkle liv, der indebar at man tog hjem til Fru Svensson og satte et badeværelse op, er nok snart et svagt minde, måske er det tid til at rede håret og pleje sit sprog. =)

Selvfølgelig vil websiden udvikle sig i fremtiden, igen tak for interessen.

M.V.H.

Fredrik.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.