A AddeAdd #1 Medlem · 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:03 AddeAdd Medlem 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:03 #1 Hvad er det, der glitrer i pudsen og tegl, det skal være betonhulsten fra 1940. Kan det være asbest i materialet? #40'er #hus #puds #tegl
Hvad er det, der glitrer i pudsen og tegl, det skal være betonhulsten fra 1940. Kan det være asbest i materialet?
P Plupp 405730 #2 Anonymous 31 jan 2025 klokken 19:07 Plupp 405730 Anonymous 31 jan 2025 klokken 19:07 #2 Næppe asbest, sandsynligvis er det glimmer, du oplever dolomitballast i pudset..
A AddeAdd #3 Medlem · 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:10 AddeAdd Medlem 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:10 #3 Rejäl sagde: Nok næppe asbest, sandsynligvis er det glimmer du oplever dolomitballast i pudset.. Tak for tilbagemelding! Er det noget sundhedsfarligt direkte?
Rejäl sagde: Nok næppe asbest, sandsynligvis er det glimmer du oplever dolomitballast i pudset.. Tak for tilbagemelding! Er det noget sundhedsfarligt direkte?
P Plupp 405730 #4 Anonymous 31 jan 2025 klokken 19:11 Plupp 405730 Anonymous 31 jan 2025 klokken 19:11 #4 A Adoad sagde: Tak for tilbagemelding! Er det noget sundhedsfarligt direkte? Ikke mere end almindelig puds som rives, stendamm er det eneste du udsætter dig for..
A Adoad sagde: Tak for tilbagemelding! Er det noget sundhedsfarligt direkte? Ikke mere end almindelig puds som rives, stendamm er det eneste du udsætter dig for..
A AddeAdd #5 Medlem · 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:15 AddeAdd Medlem 39 indlæg 31 jan 2025 klokken 19:15 #5 Rejäl sagde: Ikke mere end almindelig puds der rives, stendamm er det eneste du udsætter dig for.. Tak for tilbagemeldingen! Mvh
Rejäl sagde: Ikke mere end almindelig puds der rives, stendamm er det eneste du udsætter dig for.. Tak for tilbagemeldingen! Mvh