logic sagde:
lidt kontroversielt med glasgulv med tanke på kvinder i nederdel
Pludselig blev nytten indlysende. :o:p:rolleyes:

• Synes
Robert Kooijman og 2 andre
  • Laddar…
Er der ikke risiko for, at det bliver skide glat, med faldskader som følge?

Må jeg spørge, hvilken tykkelse på glasset du har valgt?

Med venlig hilsen,
Niklas

K
KnockOnWood sagde:
Er det ikke risiko for, at det bliver skide glat, med faldskader som følge?
Jeg tror nu, det er ret normalt, at de fleste går ret forsigtigt på et glaskulv på anden sal :)

/Krille

• Synes
Jahnse
  • Laddar…
Tror gør man i kirken.

Og der er ingen glasgulve der!

• Synes
Jahnse
  • Laddar…
Ja da, der er lagt over oldtidsfund/gamle grave.

Protte

Det er 34mm, valget er gjort ud fra dimensionering for offentlige miljøer, så der bør være ordentlig sikkerhedsmargin. Modellen tyndere var 28mm. Jeg oplever det ikke som glat, måske hvis det er vådt men ellers ikke.

• Synes
Krille4
  • Laddar…
Flot! Hvem er leverandøren/producenten, eller har du bare bestilt glasset fra en glarmester?

Jeg har bestilt fra glasmester, men det kommer fra Glassolutions.

• Synes
Henfer
  • Laddar…
Flot.
Lidt overrasket over tykkelsen. Jeg gjorde noget lignende for at få mere lys ind i en tidligere lidt mørk del af huset. Glasleverandøren dimensionerede til 350 kg/m², og det blev 20 mm sikkerhedsglas, som jeg svejsede en vinkelprofilmramme til. Med den og gummilisten kom jeg godt i niveau med mit gulv, som er 27 mm "panneau 3-pli". (ved ikke rigtig, hvordan vi siger det på dansk.)
Her i det dyre Schweiz gav jeg over 400 chf dvs. 400*7 (dengang)=2800 sek for 0,7x2,8 m.

• Synes
Robert Kooijman
  • Laddar…
The slip-resistance performance has beenvtested to internationally recognized standards (e.g. ASTM F 1679–02,
UKSRG–2 and BS 8204...).

:D

Det siger jo alt, lyder trygt :confused:

• Synes
Jahnse
  • Laddar…
S
Kedeligt for de øvrige festdeltagere, når svigermor træder ud fra toilettet i nederdel. :D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.