19,280 læst ·
27 svar
19k læst
27 svar
Glasgulv
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Er der ikke risiko for, at det bliver skide glat, med faldskader som følge?
Må jeg spørge, hvilken tykkelse på glasset du har valgt?
Med venlig hilsen,
Niklas
Med venlig hilsen,
Niklas
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Tror gør man i kirken.
Og der er ingen glasgulve der!
Og der er ingen glasgulve der!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 indlæg
Ja da, der er lagt over oldtidsfund/gamle grave.
Protte
Protte
Det er 34mm, valget er gjort ud fra dimensionering for offentlige miljøer, så der bør være ordentlig sikkerhedsmargin. Modellen tyndere var 28mm. Jeg oplever det ikke som glat, måske hvis det er vådt men ellers ikke.
Flot.
Lidt overrasket over tykkelsen. Jeg gjorde noget lignende for at få mere lys ind i en tidligere lidt mørk del af huset. Glasleverandøren dimensionerede til 350 kg/m², og det blev 20 mm sikkerhedsglas, som jeg svejsede en vinkelprofilmramme til. Med den og gummilisten kom jeg godt i niveau med mit gulv, som er 27 mm "panneau 3-pli". (ved ikke rigtig, hvordan vi siger det på dansk.)
Her i det dyre Schweiz gav jeg over 400 chf dvs. 400*7 (dengang)=2800 sek for 0,7x2,8 m.
Lidt overrasket over tykkelsen. Jeg gjorde noget lignende for at få mere lys ind i en tidligere lidt mørk del af huset. Glasleverandøren dimensionerede til 350 kg/m², og det blev 20 mm sikkerhedsglas, som jeg svejsede en vinkelprofilmramme til. Med den og gummilisten kom jeg godt i niveau med mit gulv, som er 27 mm "panneau 3-pli". (ved ikke rigtig, hvordan vi siger det på dansk.)
Her i det dyre Schweiz gav jeg over 400 chf dvs. 400*7 (dengang)=2800 sek for 0,7x2,8 m.
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Det siger jo alt, lyder trygt 
Klik her for at svare