Fik lidt råd angående dette et andet sted. Glasblokkene skal sættes til sidst. Dvs. man skal udføre arbejdet med at fugtspærre rummet, lægge klinker og fliser og fuge først. Ifølge min kilde skal en limning blive mest stabil. Der findes en type plastskinner, som man bruger mellem væg og glasblok, glasblok og glasblok. Ingen overlægger behøvedes da for at gøre konstruktionen mere stabil, det skulle kunne række. Eventuelt kan man lime en overlægger af aluminium, træ eller andet materiale, der tåler fugt. Til sidst fuges der selvfølgelig.