Læst i de fleste tilfælde, at terrassebrædder skal lægges med glad mund. Kerneved opad altså.

Men jeg lagde et stykke i vand mest for at se, hvor meget det svulmede. Men ser også, at det buer sig "forkert". Altså, placerer jeg denne bræt med glad mund, så bliver vandet stående.

Tilføjede et par billeder for tydelighedens skyld, så mellemrummet kan ses

Hvad er jeres råd? F.eks. vurdere ud fra hver enkelt bræt osv?
 
  • En vandret træbræt under et vaterpas viser årringene og den konkave placering, der diskuteres i forhold til vandopsamling på terrassen.
  • Træplanke med årer og et vaterpas ovenpå for at vise krumning.
Læg den bedste side opad.
 
  • Synes
Suvi5700
  • Laddar…
useless useless sagde:
Læg den bedste side opad.
Tak. Mener du æstetisk pænest eller at jeg placerer den på den måde, jeg tror den vil bule? Altså kigge på tendenser i hvilken retning den trækker?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.