Læst i de fleste tilfælde, at terrassebrædder skal lægges med glad mund. Kerneved opad altså.
Men jeg lagde et stykke i vand mest for at se, hvor meget det svulmede. Men ser også, at det buer sig "forkert". Altså, placerer jeg denne bræt med glad mund, så bliver vandet stående.
Tilføjede et par billeder for tydelighedens skyld, så mellemrummet kan ses
Hvad er jeres råd? F.eks. vurdere ud fra hver enkelt bræt osv?