Nogen der har erfaring med at bygge indervægge med gipsplader når loftshøjden er større end 2,4 m?
Hvordan gør man hvis man f.eks. har 3 m, samler man plader og deler dem så (hvis man køber standard 1,2 x 2,4 m)? Eller kan man få fat i større plader uden at det koster urimeligt meget ekstra?
Jeg har op til 3,5 til loftet, så det blev nødvendigt at sammensætte! Fase begge kortkanter ned ordentligt, remse, spartle m.m. Det er dog ikke muligt at få en helt usynlig samling, mine spots i loftet giver jo strølys nedad, så...
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.