Har anskaffet mig et 60'er-rækkehus og tænkte på at fixe klædeskabet. Rummet har rå vægge, dvs. det virker til at være en slags letbeton eller lignende. Store sprækker mellem væg og dørkarm, ingen dørliste. Ingen gulvlister. Jeg tænkte på at sætte tynde gipsplader op mod disse for at få en fin overflade. Jeg tænkte derefter at sætte et klædesystem op på disse vægge. Hvad skal jeg tænke på? Obs. Aldrig gjort noget lignende før.
Også loftet er desværre tidstypisk, dvs. loftplader. Skal jeg fjerne det, hvis jeg vil sætte gipsplader i loftet?