3,877 læst ·
4 svar
4k læst
4 svar
Gipsmørtel Weber Saint-Gobain Gips Naturligt gips 25kg rækker 1 pose kun til 1m2 med 1mm lag?
Jeg skal til at smutte af sted og købe gipsmørtel, tænkte jeg, men jeg begynder at tvivle lidt, når jeg ser prisen og hvor meget en sæk rækker til. Læser jeg rigtigt, når 1 sæk kun rækker til 1m², hvis man lægger et 1 mm lag? Det bliver jo vanvittigt dyrt, hvis man skal spartle et helt rum af større størrelse. Det koster jo næsten det samme som at hyre nogen til at pudse med almindelig mørtel i så fald.
Eller læser jeg forkert, og det måske rækker til mere?
Gypsum Naturgips er et let at arbejde med, rent, miljøvenligt og brandhæmmende materiale, der fremstilles af naturlig rå gipssten. Gypsum Naturgips bruges til nybyggeri og renovering af vægge, lofter, vådrum. TRYKSTYRKE: 2-3 Mpa
TYPE: Gipsmørtel
ARBEJDSTID: Ca. 1 time
FROSTBESTANDIG: Nej
Nødvendig mængde vand: 14 l /25 kg
Forbrug (kg/m²/1 mm): 25/30
Eller læser jeg forkert, og det måske rækker til mere?
Gypsum Naturgips er et let at arbejde med, rent, miljøvenligt og brandhæmmende materiale, der fremstilles af naturlig rå gipssten. Gypsum Naturgips bruges til nybyggeri og renovering af vægge, lofter, vådrum. TRYKSTYRKE: 2-3 Mpa
TYPE: Gipsmørtel
ARBEJDSTID: Ca. 1 time
FROSTBESTANDIG: Nej
Nødvendig mængde vand: 14 l /25 kg
Forbrug (kg/m²/1 mm): 25/30
Medlem
· Blekinge
· 11 696 indlæg
Det må være forkert. 1 m2 med 1 mm tykkelse bliver en volumen på en liter. Sækken burde være større.
Medlem
· Blekinge
· 11 696 indlæg
Nej, det er Weber som har udtrykt sig meget mærkeligt.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Gipsbruk och mögel
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Fråga om Weber gasolgrill - Skillnad på E vs EP
Altan & Uteplats -
Hur få loss gasolslang från weber q3200
Altan & Uteplats -
Utekök. Grillöverdrag weber sprit 2 e 310
Altan & Uteplats -
Besværligt at montere (ældre) vinduer i Webers pudssystem!?
Byggematerialer & Byggeteknologi