Hejsan, er i gang med at renovere vores entréetage, og vi har både indervægge og ydervægge, der er af Leca.
De er på deres side pudsede og andet.
Vi overvejer at montere renoveringsgips direkte på væggene for at dække huller og andet samt få en glat overflade.
Hvad bør man bruge for lim, samt er der nogle skruer, man kan bruge til at fastgøre gipsen mod Leca.
De er på deres side pudsede og andet.
Vi overvejer at montere renoveringsgips direkte på væggene for at dække huller og andet samt få en glat overflade.
Hvad bør man bruge for lim, samt er der nogle skruer, man kan bruge til at fastgøre gipsen mod Leca.
Jeg brugte meget selv ARDEX S 48 i mit projekt.gustavholm sagde:
Hejsa, jeg er i gang med at renovere vores entré og vi har både indervægge og ydervægge, der er lavet af Leca.
De er på sin side pudsede og andet.
Vi tænkte på at montere renoveringsgips direkte på væggene for at dække huller og andet samt få en glat overflade.
Hvad bør man bruge til lim, og er der nogen skruer, man kan bruge til at fastgøre gipsen mod Leca.
Læste at gipsbruk fungerede udmærket til formålet men nu er det ligemeget IOM hvad jeg forstår så er det at foretrække at forsøge at reparere væggene samt spartle dem for at få en jævn overflade.Düsseldorff sagde:
Da gips direkte på væggen ikke var så godt.