Ja... Så var det besluttet, sidste gang jeg hyrede håndværkere uden referencer (jaaa, jeg ved det! Klodset) De har nu gipsplader hele vores loft, åbent op til kip, med synlige loftsbjælker. Men samlingerne mellem gipspladerne er ikke små fine sprækker. Det kan derimod dreje sig om op til 1,5 cm. Er dette dødsdømt? Eller vil en maler kunne gøre det pænt? Til jer der er nysgerrige og måske vil stille spørgsmålet, kan ikke de, der har lavet fejl, gøre det om. Nej, de har forladt byggeriet uden erstatning! // repseJ

Og hvorfor kan jeg ikke trykke enter når jeg skriver i forumet?

Lidt billeder ville være godt. 15 mm glip er for meget for almindelig spartelmasse, du skal bruge gipsmørtel først.

repsej sagde:
Og hvorfor kan jeg ikke trykke enter når jeg skriver i forummet?
Har også samme problem, kører du også win8 med IE 10?

Gipsplader monteret på en væg med synlige skruer, med en smal sprække imellem, afslørende trækonstruktionen bagved. her er et billede...

Skæve skruer i gipsplade med synlig revne, hvor der ses træ bagved. en til...
Hvad tror I?

Det var det værste hvilke amatører! Det der bliver svært at reparere med gips, der er intet bagved. Du bliver nødt til at tage det hele ned og starte forfra. Det ser også ud som om de har skruet skruerne for langt i.

• Synes
Joak
  • Laddar…
Sent aprilsnar? Er det der for alvor?

• Synes
Swappe
  • Laddar…
Findes vel desværre en stor risiko for fremtidige revner i taget, når det begynder at bevæge sig.

så en produktplaceret ting i en episode af arga snickare (tror det var sidste eller næstsidste sæson). Det var som et plaster, de havde, som var til at reparere huller i gipsvægge/plader. Det, som de viste i programmet, mener jeg var runde eller firkantede, men de findes måske i lidt længere varianter, der kan bruges i TS tilfælde. Det var bare at sætte "plasteret" på og derefter spartle og slibe.

OJ, det var änna rediga glipor.. jeg måske skal være tilfreds med dem som arbejder hos mig.., men de har på den anden side brugt 7 spande skruer på 40KVM boligareal....

Bare at gøre om....tror ikke det er muligt at redde det tag....selvom det ville være muligt at lappe og reparere det, vil det se forfærdeligt ud i skråt lys.....

• Synes
Swappe
  • Laddar…
repsej sagde:
Ja...Det er besluttet, sidste gang jeg hyrede håndværkere uden referencer (jaa, jeg ved det! Klodset) De har nu gipsat hele vores loft, åbent op til mønningen, med synlige tagbjælker. Men samlingerne mellem gipspladerne er jo ikke små nette sprækker. Uden det kan dreje sig op mod 1,5 cm. Er dette dømt til at mislykkes? Eller vil en maler kunne gøre det pænt? Til jer der er nysgerrige og måske vil stille spørgsmålet, kan ikke de som har gjort fejl rette det. Nej, de har forladt byggeriet uden erstatning! // repsej
Referencer i al ære men er det ikke bedre at hyre håndværkere!!
Du har åbenbart ikke gjort det uden højst sandsynligt hyret billig arbejdskraft fra øst. Ingen rigtig håndværker sætter en gipsplade på den måde.

• Synes
Aludoors
  • Laddar…
Enig med øvrige, ingen seriøs håndværker gør på den måde, men det går jo at skrue pladerne af, sætte kottlingar ved alle gipskanter og afslutninger, og også faskanterne, der ikke har den færdige forsænkning. Det er kedeligt at gøre om, men du vil naturligvis have et flot og perfekt loft.

• Synes
Aludoors
  • Laddar…
Hvilket underligt CC mål de har skruet på det andet billede.... 😜 Mange skruemisser også

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.