Hej o hå... overvejer lidt hvilke gängtappar man skal have til træ ..? Fungerer de med almindelige til metal ..? Så et lille spørgsmål om hvilken gevind nivell bruger ...

Mvh johan

S
det plejer at virke med samme som for metell. men der findes sikkert special også.
nivell har jo en "special" med fladboremaskine og et gevindværktøj. har ingen anelse om dimension desværre.

Okay tak for svaret.. gängtappar kan jeg låne via arbejdet, så det ville være godt ... 2000 kroner for den pakke er lidt meget, synes jeg...:-)

S
har du tænkt købe træ som borer og skærer gevind selv?

Ja havde en idé om det ..

• Synes
robert_m
  • Laddar…
Har du nogen erfaring med noget lignende ..? Tænkte med ventiler under mm...

S
så ville jeg have købt deres værktøj. så alt sker i samme øjeblik. gevindværktøjet kan man jo sælge senere. plejer også at være brugte til salg.

S
ikke at bore og lave regler selv. nivellsystemet er nemt at have med at gøre synes jeg.
det ville ikke fungere med et spånpladesystem? kommer ikke i tanke om hvad det hedder lige nu

Okay.. finde et platon system der virker praktisk, men ved ikke helt hvordan de fungerer hvis man lægger cellplast på tæppet eller noget.

S
vil du fjerne fugt eller radon?

Fugt fra pladen 70'ernes hus, uventet hva... :-)

Det så interessant ud linket der ...

S
oki doki. da tænker jeg på højder
ghia ventat byggehøjde 52-250m
oventat 26-250mm
nivell 15-402mm
platon (blå) 6mm

Hvad skal man have tro ... platon måtten synes smidig, spørgsmålet er hvordan man gør på måtten .? Må jo som sagt komme op et stykke. .

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.