Hej.
Vi har installeret en Dolle Calgary spiraltrappe. Rækværket, der følger med, er en grim, hvid plasttype. For det første er det svært at montere på grund af stivhed/form, og udseendet er heller ikke så godt. Jeg vil gerne have tips til rækværk til spiraltrappen, som kan købes løst, eller eventuelt hvordan man kan bygge en flot håndliste selv?
Alle tips modtages med glæde!