Hej, vi vil gerne lave et skab/lille walk-in closet under trappen. Ville I følge linjen med væggen til venstre eller linjen med soveværelset til højre? Har I lavet denne variant selv? Vis gerne billeder. Føler mig usikker på dette :/

• Trætrappe med åben opbygning i en gang med trægulv. Til venstre en væg med et spejl og ur, til højre en døråbning til et soveværelse.
  • Synes
Sola2020
  • Laddar…
Klurig spørgsmål, men jeg hælder nok til at gå i linje med væggen til højre. Jo, man får flere klæder ind i kammeret, hvis man sætter det i linje med væggen til venstre, men samtidig bliver korridoren ind til soveværelset til højre smal og kroget overmåde. Det bemærker du senere fx når du skal bakse en boxmadras ind eller ud…

K Knitz sagde:
Hej, vi ville gerne lave et garderobeskab/lille walk-in closet under trappen. Ville I følge linjen med væggen til venstre eller linjen med soveværelset til højre? Har I lavet denne variant selv? Vis gerne billeder. Jeg føler mig usikker på dette :/
Hej!
Har I bygget et garderobeskab under trappen? Vi har en sådan trappe og undrer mig, om jeg kan se billeder af det garderobeskab, I byggede. Tak for hjælpen.
Hilsner, Sara

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.