Hvor gammelt er taget?
Det ser relativt nyt ud. Så behøver det ikke være eternit, men kan være almindelig fibercement. Den samme som fremstilles nu til dags. Det nemmeste ville være at skifte til den samme nyfremstillede tagtype.
Det ser fint ud. Hvad betyder det, at det er begyndt at lække lidt?
Hvor gammelt er taget?
Det ser relativt nyt ud. Så behøver det ikke at være eternit, men kan være almindelig fibercement. Det samme som produceres i dag. Det enkleste ville være at skifte til samme nyproducerede tagtype.
Det ser fint ud. Hvad betyder det, når du siger, at det er begyndt at lække lidt?
Det er begyndt at lække ved skruehuller bl.a., og længst nede på taget er det revnet
Ja så er det virkelig på grænsen med plade selv over en koldgarage men det bør fungere med type trp. Selv tagpap af 3° varianten er mere seriøst, selvom jeg har svært ved at anbefale det over "rigtig tagpap"
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.