Jeg tænkte, jeg ville fikse dem uden at skifte skiverne. Jeg tænkte på at prime dem for derefter at pudse dem med flisefix og endelig male dem med en farve, der ånder. Helt idiotisk eller? :confused:
 
Skulle nok finde ud af, hvilken type træfiberskiver du har. fx tretex. Hvorfor skal du pudse dem med fliseklæber og ikke almindelig spartel?
 
Hvad er det du vil gøre? Fikse væggene men undgå at rive de herlige fibervægge ned? Har i så fald samme problem, de støver herligt når man river dem ned, så jeg skal selv anskaffe en palle med renoveringsgips (6mm) og dække alle vægge.
 
tænkte bruge fliseklæb/fixeringsmiddel for bedre vedhæftning, mindre revnedannelse.
(efterstræber ikke glatte vægge men en pudset overflade). vil ikke sætte plader op først da de flotte gamle lister næppe kan demonteres uden at gå i stykker. undrer mig mest over, om der kan opstå en grim reaktion med de gamle plader. (typisk 60'erne eller noget)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.