F
H HJ-C sagde:
Men hvad er det for en lille juvel, de har sat til at håndtere kundekontakter?
Hvorfor kan vedkommende ikke stave eller formulere sig, hvorfor begynder han eller hun at flakke rundt om, hvad de har set eller ikke set før, og hvorfor kaster de rundt med en masse långsökta teorier, der ikke hjælper nogen?
Må være en praktikant ...
Ja, dårlig behandling. Synes mange kundeservices er ret gode, fx ikea, apotea mm.

F Fideliox sagde:
desværre er dette intet kendt problem
Jeg kan godt lide denne formulering. Hun synes åbenbart, det er synd ("desværre"), at dette er intet kendt problem. Havde det været bedre, hvis det havde været et kendt problem?

• Haha
Fideliox
  • Laddar…
F
H HJ-C sagde:
Men hvad er det for en lille juvel, de har sat til at håndtere kundekontakter?
Hvorfor kan vedkommende ikke stave eller formulere sig, hvorfor begynder han eller hun at snakke rundt om, hvad de har set eller ikke set før, og hvorfor laver de en masse langsøgte teorier, der ikke hjælper nogen?
Må være en praktikant ...
Vil ikke udstille navnet, da det føles uretfærdigt, men sandsynligvis 50+ kvinde.

Jeg har allerede sagt til hende, at jeg vil reklamere. Men reklamationer gør de kun i varehus. Jeg synes, det er urimeligt, men okay. Orker ikke kæmpe mere.

Senest redigeret:
F Fideliox sagde:
Men reklamation gør de kun i varehuse. Jeg synes det er urimeligt men okay.
Det er helt urimeligt, at du skal behøve besøge et varehus for at reklamere en fejlbehæftet produkt. Naturligvis kan (og bør) du gøre det skriftligt til virksomheden. Nu ved jeg ikke, hvor du har handlet, men eksempelvis Biltema i Malmö har tydelig adresse angivet for både email og almindeligt brev. Antager at også andre varehuse har det.

Kontaktinformation for Biltema Malmö med kundeservice telefon 077-520 00 00, e-post malmo@biltema.com og adresse Nornegatan 9, 215 86 Malmö.

• Synes
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
F
Alfredo Alfredo sagde:
Det er helt urimeligt, at du skal behøve at besøge et varehus for at reklamere over et defekt produkt. Naturligvis kan (og bør) du gøre det skriftligt til firmaet. Nu ved jeg ikke, hvor du har handlet, men eksempelvis Biltema i Malmö har tydelig adresse angivet for såvel email som almindeligt brev. Antager, at også andre varehuse har det.

[billede]
Må gøre det. Snakkede med farsan i dag, arbejdet med metalarbejde hele sit liv. Han sagde, at det så ud som varmforzinket. Han afleverer alt muligt til galvanisering hele tiden, så han ved, hvad han taler om.

• Synes
Alfredo
  • Laddar…
F
F Fideliox sagde:
Får gøre det. Snakkede med farsan i dag, arbejdet med metalarbejde hele sit liv. Han sagde, at det så ud som varmforzinket. Han efterlader alt muligt til galvanisering hele tiden, så han ved, hvad han taler om.
Send farsan til SpecSavers, det ser ikke ud til at være varmforzinket.

Jeg har hele terrassen fyldt med varmdyppet, jeg kan poste et par billeder, hvordan det ser ud.

Det ser næsten ud til at være elforzinket plade, som så er blevet stanset og bukket. Det er i så fald tragisk, det tåler virkelig intet. Et andet alternativ kunne være en varmforzinkning af pladen før bearbejdning, en typisk vægt på sådan er 275g/m2 eller noget lignende, og det har selvhelbredelse af klippekant på 2,5-3mm, men det er tvivlsomt i et vådt udemiljø. Det svarer knap til 50% af den tykkelse, man generelt anbefaler udendørs.

En rent hot-dipped

Senest redigeret:
F
F fsn sagde:
Send din far til SpecSavers, det ser ikke ud til at være varmforzinket.

Jeg har hele altanen fuld af varmforzinket, jeg kan poste et par billeder af hvordan det ser ud.

Det ser næsten ud til at være elforsinket plade som derefter er stanset og bukket. Det er i så fald tragisk, den tåler virkelig ingenting. Et andet alternativ kunne være en varmforzinkning af pladen inden bearbejdning, en typisk vægt på sådan en er 275g/m2 eller noget lignende og det har selvhelbredelse af klipkanter op til 2,5-3mm, men det er tvivlsomt i et vådt udemiljø. Det svarer knap til 50% af den tykkelse man generelt anbefaler udendørs.

En rent varmforzinket
Mente elforsinket. 🙃

I
F Fideliox sagde:
Menade elgalvaniseret. 🙃
Jeg var inde på Biltema i dag og sammenlignede sømplader med deres rende, og de så ens ud, det kan være, at der er brugt såkaldte luftknive, når materialet er blevet taget op af gryden, som blæser en del af zinken af, hvis det kan være muligt på den type materiale, båndjern fungerer det fint på.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.