Tænkte at jeg kan fylde hele revnen ud med den spartel. Efter at jeg havde blandet en lille del færdig for at teste, hvordan det er at arbejde med materialet. Jeg havde svært ved at trykke materialet ind i dybden af revnen, hvad kan jeg gøre bedre for at presse materialet helt ind?
Jeg har opdaget en revne i et soveværelse i mit hus, som skal renoveres.
[billede] [billede]
Bag denne væg er der en stue, og den har også en revne i vægkanten.
[billede] [billede]
Der er en revne/hul igennem, så man kan se lidt ind i det andet rum igennem.
Købte denne [link]
Jeg tænkte, at jeg kan fylde hele revnen med den spackel. Efter at jeg havde blandet en lille del af den færdigt for at teste, hvordan det er at arbejde med materialet, havde jeg svært ved at trykke materialet dybt ind i revnen. Hvad kan jeg gøre bedre for at trykke materialet dybt ind?
Skal man bruge noget andet for at løse dette?
Alle tips værdsættes
Du er på rette spor, brug den produkt. Det er svært at komme imellem, har du en lille smørkniv så kan det måske hjælpe lidt. Alternativt kan man købe spackel på tube og presse produktet ind.
Kiggede på nogle videoer på Youtube, og der fyldte nogen et skumlignende materiale ind på dybden, inden de derefter spartlede med lignende materiale. Det der skumlignende materiale, er det til isolering? Eller kan jeg forsøge at trykke bare denne spartelmasse så dybt som muligt ind?
Kiggede på nogle videoer på Youtube, og der fyldte nogen et skumlignende materiale ind i dybden før og derefter spartlede med et lignende materiale. Det der skumlignende materiale er det til isolering? Eller kan jeg forsøge at presse denne spartel så dybt som muligt.
Du mener nok fugeskum, jeg ville have brugt spartelmasse.
Du mener nok fugeskum, jeg ville have brugt spartelmasse.
Vh Alexander
Okay, testede lidt fra soveværelset og det var meget svært at trykke materialet ind. Tror, jeg lykkedes med at trykke ind ca. 1,5-2 cm. Det er ikke så let at arbejde fra soveværelset med vandrørene i vejen. Men er det typ bare at trykke materialet ind med en bredspartel? Tænkte, det måske er lettere at trykke materialet ind fra alrummet.
Hvilken spartel på tube ville du anbefale til sådant?
Okay, testede lidt fra soveværelset og da var det meget svært at trykke materialet ind. Tror jeg lykkedes med at trykke ind ca. 1,5-2 cm. Det er ikke så let at arbejde fra soveværelset med vandrørene i vejen. Men er det typisk bare at trykke materialet ind med en bredspartel? Tænkte at det måske er lettere at trykke materialet ind fra alrummet.
Hvilken spartelmasse på tube ville du anbefale til sådan noget?
Et helt ok produkt. Man behøver ikke blande eller noget, bare at presse ind og så lade tørre. Afhængig af hvor stor revnen er, kan det selvfølgelig gå flere tuber til.
Mvh Alexander
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.