Forsøger at finde en byggemarked, hvor private kan handle i Stockholm, som tilbyder fyrretræsplanker 34x120 (skal bruges som gulvbrædder). Kan ikke finde noget, alt ser ud til at være i byer udenfor Stockholm?!
Nogen der har et tip? Tak på forhånd!
Nogen der har et tip? Tak på forhånd!
Læner mig mod, at du skal kontakte et savværk, der saver for dig. Der findes en mængde savværker uden for Sthlm. Nogle tilbyder måske endda levering, hvis du ikke er klar til at hente selv.
Fik selv et præcis ligesådan fyrretrægulv savet sidste efterår på et savværk i Västmanland. Betalte ca. 250 kr/m2. Dengang var det kernefyr, de savede frem.
Et andet alternativ er at bruge Byggmax økonomigulv. De har fer og not fyrretræ, der er 17x120 mm, hvis jeg ikke husker forkert. Læg da et undergulv og et mere som overgulv. Giver ca. 34x120.
Når det gælder disse gulve, skal du ikke regne med meget til kerne, mest splint. Men behandler du gulvet, holder det måske lidt bedre mod stød.
Fik selv et præcis ligesådan fyrretrægulv savet sidste efterår på et savværk i Västmanland. Betalte ca. 250 kr/m2. Dengang var det kernefyr, de savede frem.
Et andet alternativ er at bruge Byggmax økonomigulv. De har fer og not fyrretræ, der er 17x120 mm, hvis jeg ikke husker forkert. Læg da et undergulv og et mere som overgulv. Giver ca. 34x120.
Når det gælder disse gulve, skal du ikke regne med meget til kerne, mest splint. Men behandler du gulvet, holder det måske lidt bedre mod stød.
Må jeg spørge, hvilken sav der hjalp dig?S Slitvarg sagde:Lutar åt att du måste kontakte en sav som savner til for dig. Der findes en række saver uden for sthlm. Nogle tilbyder måske endda udbringning, hvis du ikke er klar til at hente selv.
Fik selv et præcis ligesådan fyrretræsgulv tilskåret i efteråret på en sav i Västmanland. Betalte ca. 250 kr/m2. Da var det kernefyr de savede frem.
Et andet alternativ er at bruge byggmax økonomigulv. De har fer og not fyr der er 17x120 mm, hvis jeg husker rigtigt. Læg da et undergulv samt endnu et som overgulv. Giver ca. 34x120.
Klik her for at svare