Hej, jeg er i gang med at fjerne en gammel indbygget skraldespand i huset. I ved, sådan en i jern, der åbnes udad, som skraldemændene tømte og satte en ny sæk i tidligere. Min umiddelbare tanke er at mure hullet til med røret. Men hvad gør jeg med røret? Fylde det med beton og udjævne eller først fjerne isoleringen omkring røret og derefter hælde beton på? En anden metode eller tanke?
Der er ingen forbindelse til røret i nærheden af dette lille hul. Men der findes indstøbte rør til elementer på den anden side af rummet.