Hej! Har boet i huset i fire år. I forbindelse med montering af dampspærre på en gammel tagsluger fandt jeg disse i isoleringen.
Er der nogen, der ved, hvad det er? Først troede jeg, det var gamle kugler til jagt og ladning (ved, at herren, der boede her før, jagede), men de er mærket med hilti på bagsiden, hvilket gør mig tvivlende.
Ca. 10mm lange og en diameter på ca. 7mm.
Er der nogen, der ved, hvad det er? Først troede jeg, det var gamle kugler til jagt og ladning (ved, at herren, der boede her før, jagede), men de er mærket med hilti på bagsiden, hvilket gør mig tvivlende.
Ca. 10mm lange og en diameter på ca. 7mm.
Bedste svar
Knaldskud til gammel sømpistol.
https://www.hilti.se/c/CLS_POWER_TO..._7125/r4527?activeTab=preconfigured-kits-tabs
https://www.hilti.se/c/CLS_POWER_TO..._7125/r4527?activeTab=preconfigured-kits-tabs
Medlem
· Västerbottens län
· 18 088 indlæg
Tag ikke nogen steder hen, ring til politiet, så kommer de og henter, så var det for mig, da jeg havde lidt eksplosive varer.
Protte
Protte
Medlem
· Västernorrland
· 12 100 indlæg
Hvordan ser de ud på nyere sømpistoler? Tænkte om de alligevel måske er brugbare på en eller anden måde.......Forældet nu men sådanne skud var jo virkelig sjove at pille løs og lægge i række på jernbaneskinner..........
Da jeg var en lille purk i slutningen af tresserne, fandt vi sådan nogle på byggepladser.
Det var sjovt at få dem til at eksplodere ved at slå til dem med en sten.
Det er et under, at jeg har alle fingrene i behold 😎
Det var sjovt at få dem til at eksplodere ved at slå til dem med en sten.
Det er et under, at jeg har alle fingrene i behold 😎
Standardpatroner til Hilti Gunnebo sømpistoler. Vil man huske at de var farvekodet rød, grøn, gul, sort etc for farven fortalte om styrken. Havde selv en TE17 tror jeg den hed?L Lingen1 sagde:Hej! Boet i huset i fire år. I forbindelse med montering af dampspærre af en gammel loftsluge fandt jeg disse i isoleringen.
Nogen der ved hvad det er? Først troede jeg det var gamle kugler til jagt og ladning(ved at herren som boede her tidligere jagede) men de er mærket med hilti på bagsiden hvilket gør mig undrende.
Ca 10mm lange og diameter på ca 7mm.
Klik her for at svare