Hej!
Jeg har brug for at komplettere mit bjælkelag over krybekælderen, som ligger mellem 800-1100 cc.
De eksisterende bjælker, gamle og sten hårde, er integreret i indervægge (sidder som klippen).
Dog er de i god stand. (200x100)
For at undgå at rive alt op og skabe ny anlægsoverflade, havde jeg tænkt mig at gøre som på billedet.
Hvor sort er eksisterende regler og rød er ny.
Fungerer dette i virkeligheden?
Billedet i teksten.
Fastgør en bærende bjælke under de eksisterende gulvregler langs ydervæggene, og placer mellem reglen på denne.
Håber, I forstår, hvad jeg mener
og hvis det fungerer, hvad ville I have fastgjort den bærende bjælke med mod de eksisterende bjælker???