Hej! Jeg forsøger at lave min altan om og udvide arealet lidt. Den gamle altan har siddet der i over 20 år, så det var på tide at fikse det. Der skal sættes reglar mod facaden på to sider af huset. (Tidligere sad det tre sider på punktfundamenter og regel under entredøren). På den længste vægside har jeg savet facadebrædderne op til det, der bliver gulvfladen af terrassebrædder. Som billedet viser, bliver samlingen mellem facadebrædderne farligt åben for fugt og alt andet ubehageligt, så jeg overvejer at sætte Grundisoleringspapir type YEP 2500 TJB (Byggmax).
Er det en korrekt beslutning...? Er der noget bedre eller mere passende til formålet?
Fra nederste kant er det 300mm bredde op til den savede lægte.
Taknemmelig for ekspertrådgivning.